Skip to content

BOOTCAMP

CROWDFUNDING

Programa de formació i acompanyament personalitzat a persones emprenedores per a la validació i finançament de projectes a través del crowdfunding

CONVOCATÒRIA OBERTA FINS AL 09/11/2020 A LES 24:00 hores

PRESENTA EL TEU PROJECTE

T´AJUDEM a validar i finançar el teu projecte

EL REPTE

QUÈ BUSQUEM?

APOSTEM PER LES PERSONES

QUÈ OFERIM?

PROCÉS DE SELECCIÓ 

Fins al 09/11/2020
INSCRIPCIONS

Omple el formulari que trobaràs a sota.

Presenta'ns a les persones de l'equip; motivacions, funcions, experiència i formació.

Explica'ns el teu projecte; proposta de valor, segments de clients, fonts d'ingressos i fase de desenvolupament.

Demostra la teva faceta creativa i innovadora en la teva sol·licitud.

Estudiarem la teva candidatura, i en cas de necessitar més informació, ens posarem en contacte amb tu.

1
Fins al 09/11/2020
12/11/2020
ELEVATOR PITCH

Crear una presentació original de màxim 2 minuts de durada. Pots utilitzar com a suport algunes diapositives.

Comparteix la teva presentació en el LIVE EVENT ONLINE.

Exposa de manera clara i concisa els punts bàsics del teu projecte emprenedor; equip, proposta de valor, segments de mercat, fonts d'ingressos i fase de desenvolupament.

En definitiva, tota informació que ens pugui ajudar a entendre el teu projecte en 2 minuts.

2
12/11/2020
16/11/2020
COMUNICACIÓ SELECCIONATS

De totes les candidatures presentades, seleccionarem VUIT per participar en el Bootcamp.

Valorarem les motivacions, experiència i formació de les persones promotores del projecte. També el grau d'innovació i maduresa del projecte. I finalment, la presentació realitzada en el LIVE EVENT.

La comunicació dels seleccionats es realitzarà via email el 16/11/2020.

3
16/11/2020
16/11/2020
INICI BOOTCAMP
4
16/11/2020

INSCRIPCIONS

CONTINGUTS I TIMING

Nov - Dec 2020
FORMACIÓ INTENSIVA ONLINE. 15 HORES. 5 SESSIONS.

Crowdfunding campaign canvas. metodologia de 12 passos per a un disseny de campanya d'èxit.

Disseny efectiu d'objectius.

Disseny de recompenses.

Disseny de mètriques.

Anàlisi públic objectiu. Creació de l'audiència.

Storytellling.

Prototipatge ràpid i videomarketing.

Selecció de plataforma.

Llançament de campanya.

Seguiment de campanya.

Post campanya.

1
Nov - Dec 2020
Nov - Feb 2021
MENTORING PERSONALITZAT. 12 HORES. 6 SESSIONS.

Sessió 1: estudi de viabilitat i enfocament general. Selecció de plataforma.

Sessió 2: disseny d'objectius, mètriques i recompenses.

Sessió 3: creació de comunitat. Storytelling i videomarketing.

Sessió 4: estratègia de llançament de campanya.

Sessió 5: seguiment de campanya.

Sessió 6: avaluació de campanya.

2
Nov - Feb 2021
Feb 2021
LLANÇAMENT CAMPANYA
3
Feb 2021

Per què el  CROWDFUNDING?

EL PODER DEL COL.LECTIU

La societat té el poder de triar, segons les seves necessitats i valors, quins projectes es duen a terme, quins passos donar i on dipositar els seus diners.

FINANÇAMENT ALTERNATIU

Poder portar a terme un projecte que no comptava amb recursos financers propis i que difícilment hagués pogut obtenir mitjançant finançament bancari tradicional.

RÀPIDA VALIDACIÓ DE LA IDEA

Metodologia Lean Startup, ja que és el mercat el que determina si el producte mínim viable té sentit i resol la necessitat d'una comunitat determinada.

REDUCCIÓ DEL RISC

Si la campanya de crowdfunding no funciona i no s'obté l'objectiu de finançament establert ningú perd. Les persones inversores recuperen la seva aportació.

TRANSPARÈNCIA I CONFIANÇA

Les persones inversores/consumidores es converteixen en agents actius dintre del projecte, la qual cosa obliga a les persones promotores dels projectes a una major transparència en tots els nivells.

QUALSEVOL TIPUS DE PROJECTE

Tenen cabuda tota mena d'idees, independentment del sector i del grau de maduresa del projecte o si aquest és online o offline.

Qui organitza

Crowdfunding Terrassa Innovació?

El Servei d’Innovació de l’Ajuntament de Terrassa té com a missió impulsar i mantenir iniciatives que fomentin i consolidin l’ecosistema d’innovació configurat pels agents d’empresa, universitat, centres tecnològics i ciutadania, com a estratègia de creació d’ocupació de qualitat.